Siglo Cero. Abril de 2020. Lectura fácil

Datos Xerais:

Categoría: Accesibilidade

Publicado: 2020

Autoría: Varias personas

Editorial: Plena inclusión España. Avenida del General Perón, número 32. 1º 28020. Madrid. info@plenainclusion.org www.plenainclusion.org

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Accesibilidade cognitiva , Educación

Descrición:

Século Cero é a revista científica de Plena inclusión.
A revista publica artigos de investigación sobre:
A discapacidade intelectual.
O trastorno do espectro autista.
A parálise cerebral.
Outras discapacidades do desenvolvemento.

Os artigos de ciencia son moi difíciles de entender
para as persoas con dificultades de comprensión.
Pero pensamos que é importante que coñezan
que avances hai no coñecemento e a investigación.

Cada artigo sobre ciencia ten un resumo.
Así que adaptamos ese resumo a lectura doado.

Neste documento
vas atopar resumos en lectura doado
de artigos salientables:
– De Século Cero.
– Doutras publicacións de ciencia.