Resumo das conferencias das xornadas científicas do INICO. Lectura fácil

Datos Xerais:

Categoría: Boletíns

Publicado: 2025

Autoría: Red de accesibilidad cognitiva de Plena inclusión

Financiación: Ministerio de Derechos Sociales, Consumo y Agenda 2030. Otros fines de interés social y Fundación ONCE

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Educación

Descrición:

Este documento é un resumo  
das conferencias que se presentan  
nas xornadas científicas  
do INICO.  
Unha conferencia é unha charla  
sobre un tema.  
Esta charla fana  
persoas expertas nese tema.  
INICO son as letras 
coas que chamamos ao Instituto 
Universitario de Integración na Comunidade. 
É un centro que fai estudos e investigación 
sobre diferentes grupos de persoas 
en especial sobre as persoas con discapacidade. 
Este documento ten 6 resumos  
de 6 conferencias.  
En cada resumo hai:  
• Palabras importantes que debes coñecer  
antes de ler o resumo.  
• Presentación da autora ou o autor.  
• Resumo do artigo.