Resumen de ponencia ‘Ganamos en comunidad’. Congreso de Valencia 2022. Lectura fácil

Datos Xerais:

Categoría: Protocolos internos

Publicado: 2022

Autoría: Plena inclusión España

Editorial: Plena inclusión España. Avenida General Perón 32, 1º. 28020. Madrid. info@plenainclusion.org 91 55 74 13.

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Asociacións

Descrición:

Plena inclusión ten o compromiso 
de crear os seus plans estratéxicos 
coa participación de todo o movemento. 
Os plans estratéxicos son documentos 
que explican os obxectivos dunha organización 
e como vai conseguilos. 
Fanse cada certo tempo. 
En Plena inclusión, 
fixemos xa 5 plans estratéxicos. 
Este ano presentamos unha proposta 
para o último Plan Estratéxico. 
Esta proposta chámase #GanamosEnComunidad. 
Presentarémola en Valencia en 2022. 
Valencia é un lugar moi importante 
da nosa historia, 
porque é onde se creou FEAPS. 
FEAPS é o primeiro nome 
que tivo Plena inclusión. 
A participación é moi importante 
para nós. 
En Plena inclusión esforzámonos 
para asegurar a participación 
das persoas con discapacidade intelectual 
e do desenvolvemento.