Participación ciudadana. Lectura fácil
Datos Xerais:
Categoría: ÁREA SOCIAL
Publicado: 2020
Editorial: Plena inclusión Cataluña. dincat
Lectura Fácil: Si
Publicación para: persoas con discapacidade
Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia
Tema: Participación
Descrición:
Todos e todas somos persoas de pleno dereito.
Por suposto, tamén as persoas
con discapacidade intelectual.
Loitamos para que se cumpra o noso dereito
para participar na sociedade e a decidir.
Este documento explica:
Que é a participación?
Que di a Convención?
Como participan as persoas
con discapacidade intelectual?
As persoas
con discapacidade intelectual
tamén poden participar
na comunidade.
Algúns consellos
para a participación.

