Museos de Cantabria. Lectura fácil

Datos Xerais:

Categoría: Ocio

Publicado: 2022

Editorial: Plena inclusión Cantabria

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Cultura

Descrición:

Esta guía pódeche ser útil
para visitar varios museos
de Cantabria:

Museo Marítimo do Cantábrico.
Museo de Prehistoria e Arqueoloxía.
Museo Etnográfico de Cantabria.
Museo da Natureza de Cantabria.
Casarón de Tudanca.
A guía inclúe un mapa de museos
e tamén explica que é
o pasaporte Cultura.