Guía sobre a violencia de xénero. Lectura doada

Datos Xerais:

Categoría: Muller

Publicado: 2022

Editorial: Plena inclusión La Rioja

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Muller

Descrición:

Este documento é unha guía
que fala da violencia de xénero.

A guía explica:

Os motivos polos que
hai violencia de xénero.
Os tipos de violencia de xénero que hai.
Que poden facer as mulleres
que sofren este tipo de violencia.
Como poden axudarlles outras persoas.
Tamén informa dos apoios e servizos
que hai para estas mulleres.