Guía de recursos para persoas con discapacidade intelectual. Lectura fácil
Datos Xerais:
Categoría: Emprego
Publicado: 2024
Editorial: Plena inclusión Cataluña. dincat
Lectura Fácil: Si
Publicación para: persoas con discapacidade
Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia
Tema: Emprego
Descrición:
1.1 A quen se dirixe?
#Este guía diríxese a ti, aos teus/os teus familiares
e aos teus/os teus profesionais.
1.2 Para que serve?
Os obxectivos de #este guía son:
— Informarte sobre o teu/o teu dereito ao traballo.
— Orientarche sobre os recursos de inserción laboral.
#Este guía tenche que axudar a saber:
— Que é o dereito ao traballo.
— #Que recursos tes
para buscar traballo e traballar.
En #este guía tamén poderás atopar:
— Un/Un contrato de traballo en lectura fácil.
— Unha nómina en lectura fácil.

