Ferramenta de co-creación para conectores comunitarios en lectura fácil
Datos Xerais:
Categoría: ÁREA SOCIAL
Publicado: 2025
Autoría: Plena inclusión España. Redacción y maquetación de este documento: Plena inclusión Extremadura.
Editorial: Plena inclusión España
Coordina: Plena inclusión España
Colaboran: Aula Escalena y Agirre Lehendakaria Center
Financiación: Ministerio de Derechos Sociales y Agenda 2030. Fundación ONCE
Lectura Fácil: Si
Publicación para: persoas con discapacidade
Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia
Tema: Calidade de vida
Descrición:
A ferramenta de co-creación
é importante porque:
• Temos en conta as voces
de todas as persoas,
é dicir, as súas ideas,
necesidades ou propostas.
• Créanse solucións entre todas as persoas.
• Trabállase para beneficiar
a todas as persoas da comunidade.
• Créanse ideas que duran máis tempo
e son útiles para todas as persoas
da comunidade.

