Como entender unha nómina (lectura fácil)

Datos Xerais:

Categoría: Emprego

Publicado: 2024

Editorial: Plena inclusión Región de Murcia

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Emprego

Descrición:

Que é este documento? 
Este documento explica a nómina. 
Explica:  - que é cada parte - e que significan as palabras máis difíciles. 
As nóminas son un pouco diferentes 
en cada empresa. 
A túa nómina pode ser un pouco diferente  
ao noso exemplo, 
pero ten as mesmas partes 
e poderás entendela mellor  
con estas explicacións.   
Que é unha nómina?  
A nómina é un documento  
que dan as empresas 
ás persoas contratadas. 
A nómina explica o soldo 
de cada persoa contratada. 
A empresa entrega a nómina  
cando paga o soldo.