Como entender un contrato de traballo (lectura fácil)

Datos Xerais:

Categoría: Emprego

Publicado: 2024

Editorial: Plena inclusión Región de Murcia

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Emprego

Descrición:

Que é este documento? 
Este documento explica o contrato de traballo: - Os tipos de contrato  - e as partes dun contrato 
En España,  
o documento dun contrato é sempre igual. 
É un modelo de contrato que podes atopar  
na páxina web do SEPE.  
O SEPE é o Servizo Público de Emprego Estatal. 
Que é un contrato de traballo?  
O contrato de traballo é un acordo 
entre a persoa traballadora e a empresa. 
Un traballador que traballa para unha empresa  
debe ter un contrato de traballo. 
Unha empresa que ten a un traballador sen contrato 
comete unha infracción. 
Unha infracción é algo  
que vai contra as normas.