Centro de interpretación Nuevo Baztán. Lectura fácil

Datos Xerais:

Categoría: Ocio

Publicado: 2020

Editorial: Plena inclusión Madrid

Lectura Fácil: Si

Publicación para: persoas con discapacidade

Organización: FADEMGA Plena inclusión Galicia

Tema: Cultura

Descrición:

Esta guía pódeche servir para visitar
o centro de interpretación Novo Baztán.
Está na rúa do Arco 1 en Novo Baztán,
unha vila de a Comunidad de Madrid.

A guía explica:

Onde está e como é Novo Baztán.
Quen foi Juan de Goyeneche.
Zonas do pobo.
Actividades que podes facer alí.
Como é o centro.
Como ir visitar o centro.